Apocalipsa
28 decembrie 1999. În timp ce lumea se află în pragul unui nou mileniu, o forță supranaturală a terorii este pe cale să fie dezlănțuită. Și fără puterea unui singur om, omenirea va fi cu siguranță martoră la Apocalipsă.