Bună dimineața, Vietnam
Robin Williams își arată măiestria de comediant în rolul DJ-ului Adrian Cronauer. Delegat în Vietnam să găzduiască o emisiune la radio, glumele lui Cronauer sunt gustate pe deplin de către soldați, dar nu și de superiorii lor, cărora le dau dureri de cap.