Grosse Traum, Der
Filmat în Salzburg, Ghana, New York, Brazilia și Leipzig, documentarul vorbește despre tinerii fotbaliști de la academia de fotbal Red Bull, care își doresc să ajungă profesioniști. Înafară de mărturii ale superstarurilor fotbalului african, inclusiv campioni, vom descoperi cine sunt ei și mediul lor, ce sunt pregătiți să facă și ce sunt dispuși să sacrifice, pentru a-și trăi Marele Vis.