Comoara Națională: Cartea Secretelor
Vânătorul de comori Benjamin Franklin Gates caută adevărul din spatele asasinării lui Abraham Lincoln descoperind misterul celor 18 pagini care lipsesc din jurnalul asasinului John Wilkes Booth.