Hoțul de bijuterii
Un documentar despre un adolescent jefuitor de bănci din Omaha, Nebraska, pe nume Gerald Blanchard, care a orchestrat ceea ce se consideră a fi cel mai sofisticat jaf din toate timpurile - jefuirea bijuteriei coroanei Austriei, „Steaua împărătesei Sissi”. Gerald Blanchard își spune povestea alături de mama sa și de cei doi polițiști canadieni care l-au prins.