Apă întunecată
O mamă și fiica ei sunt forțate să se mute într-un apartament degradat după o luptă neplăcută asupra custodiei. Însă ele sunt vizitate de fantoma unei tinere fete a cărei familie locuise înainte în clădire.
Având la bază un mister bântuit, APĂ ÎNTUNECATĂ este un thriller captivant, plin de suspans. Dahlia Williams (Connelly) și fiica ei de cinci ani sunt pregătite să înceapă o nouă viață împreună. Însă noul lor apartament - insalubru și degradat - pare dintr-o dată că are propria lui viață. Sunete misterioase, scurgeri permanente de apă murdară și alte evenimente ciudate din apartamentul gol de deasupra o trimit pe Dahlia într-o urmărire obsedantă și misterioasă – una care dezlănțuie un torent de întâmplări de coșmar.