Templul uitat al incașilor
Un cercetător științific de mediului descoperă artefacte antice scufundate în apele Amazonului și salvează zona de la devastarea mineritului.
Legendarul arheolog Johan Reinhard a căutat întreaga viață templele pierdute ale Imperiului incaș, descoperindu-le pe toate, mai puțin unul: Ausangate. Acum el a predat ștafeta cercetătorului de mediu Preston Sowell, care face o descoperire misterioasă la un lac alpin de lângă muntele Ausangate, despre care el crede că este templul pierdut. Acest film urmărește călătoria lui Sowell în căutarea adevărului despre acest loc sacru.