Un tren numit Darjeeling
După moartea tatălui lor, trei frați americani care rupseseră legătura, străbat împreună India cu trenul în căutarea mamei lor.
Nimic nu merge conform planului când trei frați americani, îndoliați după moartea tatălui lor, străbat India într-o călătorie spirituală care îi reapropie, pentru a-și vizita mama care se călugărise în munții Himalaya.