The Giant Robber Crab
În îndepărtata Insulă a Crăciunului, crabii au devenit gardienii regatului pădurii tropicale. Crabul jefuitor este regele turbulent, cu o anvergură a picioarelor de un metru și clești care pot desface o nucă de cocos. În timp ce îi urmărim ciclul de viață, aflăm că crabii sunt mai mult decât niște târâtoare.