Extra' pază-n cartier
Singurele lucruri mai periculoase decât amenințarea cu care se confruntă cetățeni de bună credință din suburbia Glenview sunt cei patru tipi care s-au reunit pentru a-i salva.
Singurele lucruri mai periculoase decât amenințarea cu care se confruntă cetățenii de bună credință din suburbia Glenview sunt cei patru tipi care s-au reunit pentru a-i salva. Faceți cunoștință cu Paza cartierului: civicul Evan (Ben Stiller), Bob (Vince Vaughn), familistul iubitor de distracție, Franklin (Jonah Hill) „cartea sălbatică” și divorțatul Jamarcus (Richard Ayoade) care este în căutarea iubirii.