Adevărata poveste a uciderii lui Reena Virk
„Adevărata poveste a uciderii lui Reena Virk” se bazează pe cartea apreciatei scriitoare Rebecca Godfrey despre cazul real al adolescentei de 14 ani Reena Virk (Vritika Gupta) care a plecat în 1997 să-și întâlnească prietenii la o petrecere și nu s-a mai întors acasă. Văzut prin ochii lui Godfrey (Riley Keough) și ai unei polițiste locale (Lily Gladstone), serialul ne introduce în lumea ascunsă a tinerei acuzate de crimă și scoate la lumină adevăruri șocante despre improbabila ucigașă.