Părinți și copii
În această comedie onestă și fără compromisuri, Paul și Ally jonglează cu o carieră cu normă întreagă, părinți îmbătrâniți, o ipotecă, răsturnări în relația lor și cu neîndurătoarea sarcină de părinți ai copiilor lor mici, Luke și Ava.
Părinți și copii explorează paradoxul pe care orice părinte îl cunoaște, dar nu-l recunoaște niciodată: ai muri de bunăvoie pentru copiii tăi, dar de multe ori îți vine să-i și ucizi. Paul este un tată grijuliu care descoperă că nu este chiar bărbatul care credea că este. Partenera lui, Ally conduce un studio de înregistrări, îl face pe Paul să râdă și are abilitatea de a le citi o poveste copiilor lor în timp ce doarme. În această comedie onestă și fără compromisuri, Paul și Ally jonglează cu o carieră cu normă întreagă, părinți îmbătrâniți, o ipotecă, răsturnări în relația lor și cu neîndurătoarea sarcină de părinți ai copiilor lor mici, Luke și Ava. Când Michael, tatăl înstrăinat lui Ally apare la ușa lor, familia primește un al treilea copil - dar acesta aduce probleme și păreri. Părinții lui Paul, Jackie și Jim, sunt gata să ajute, dar generația lor are o abordare puțin diferită a educării copiilor.