C.H.U.E.C.O.
Un tată văduv cu trei copii are probleme financiare, dar primește o moștenire considerabilă de la unchiul său. Însă moștenirea vine cu o condiție: trebuie să-l îngrijească pe Chueco, un cimpanzeu adult ce poate vorbi. Familia trebuie să țină secretă abilitatea lui, însă Chueco crează tot felul de situații pline de provocări.
Juan Gustozzi este un tată văduv care locuiește cu cei trei copii ai săi și cu Amanda, care este menajeră, bucătar și „mamă” pentru copii. Familia a fost la un pas de a avea probleme financiare majore, dar depășesc situația când Juan primește o moștenire considerabilă de la unchiul său. Însă moștenirea vine cu o condiție: trebuie să-l îngrijească pe Chueco, un cimpanzeu adult. Toată lumea este încântată până când descoperă că Chueco ascunde un mare secret: poate vorbi. Abilitatea lui Chueco trebuie păstrată secret, însă acesta crează tot felul de situații pline de provocări.