Promoția 2009
Miniserialul thriller „Promoția 2009” urmărește o clasă de agenți FBI, pe parcursul a trei momente distincte din timp, care încearcă să facă față unor schimbări uriașe atunci când sistemul de justiție al Statelor Unite ale Americii este dat peste cap de inteligența artificială. Întinzându-se pe mai multe decade și prezentând evenimente întrețesute, serialul examinează natura dreptății, umanitatea și alegerile care ne definesc viața și moștenirea pe care o lăsăm în urmă. Personajele principale sunt Tayo, unul dintre cei mai neortodocși agenți pe care i-a avut vreodată FBI-ul, și Poet, poate cea mai de succes agentă sub acoperire din toate timpurile.