Conectat
Dongsoo duce o viață solitară, petrecându-și timpul încărcând muzică pe internet. Însă viața sa obișnuită se schimbă după ce este răpit de un traficant de organe, care îi fură un ochi. Apoi, Dongsoo începe să vadă ceea ce vede persoana care a primit ochiul său. Prin intermediul vederii conectate, acesta află că cel care a primit ochiul este un ucigaș în serie cunoscut și pornește în căutarea lui pentru a-și recupera ochiul.