FreeKs
Gaspar e forțat să părăsească trupa pe care a format-o când Ludovico, Coco, Juani și Ulises îl acuză că a furat bani din concertele lor. Acuzația devine virală și duce la un protest pe rețelele sociale în timp ce trupa FreeKs devine tot mai populară fără el. Gaspar încearcă să găsească persoana care l-a înscenat și urmărește cum foștii săi colegi de trupă sunt manipulați de industria muzicală. Va trebuie să-și dovedească nevinovăția pentru a-și revendica locul în trupă.
Gaspar e forțat să părăsească trupa formată de el când Ludovico, Coco, Juani și Ulises îl acuză că fură bani din concertele lor. Această acuzație devine virală, declanșând un protest pe rețelele sociale. În timpul căutării adevăratului vinovat, Gaspar află secretele colegilor lui de trupă și vede cum Lugones, un producător ambițios, încearcă să schimbe trupa FreeKs într-un produs comercial, forțându-i să renunțe la esența lor unică. Gaspar se bazează pe prietenul lui Gi, care-l ajută cu planul lui și instalează dispozitivele de monitorizare de care are nevoie. Într-un atelier de motociclete, Gaspar îl cunoaște pe Oso, un rocker de modă veche care-i devine prieten și mentor. În final, folosind numele de Charly, Gaspar o cunoaște pe Nina, noua manageră a buncărului. În mijlocul luptei lui Gaspar de a se justifica în fața foștilor colegi de trupă și a rezolva misterul furtului, observă entuziamul, presiunile și contradicțiile generate de succesul copleșitor al trupei FreeKs.