Unde a dispărut soldatul Dulaney?
În 1979, soldatul Leroy Dulaney dispare de la postul său din Camp Lejeune. Corpul pușcașilor marini spune că a dezertat, dar mama lui, Carol, știe în sinea ei că ceva nu este în ordine. Hotărâtă să afle ce s-a întâmplat cu fiul ei, ea întreprinde o anchetă proprie. Nu și-ar fi putut imagina niciodată ce avea să descopere.
În 1979, soldatul Leroy Dulaney dispare de la postul său din Camp Lejeune. Corpul pușcașilor marini spune că a dezertat, dar mama lui, Carol, știe în sinea ei că ceva nu este în ordine. Hotărâtă să afle ce s-a întâmplat cu fiul ei, ea întreprinde o anchetă proprie. Nu și-ar fi putut imagina niciodată ce avea să descopere: o lume a drogurilor, zvonuri despre culturi satanice și un posibil criminal în serie.