Cum un antropolog criminalist analizează oasele, un istoric descifrează textele antice, avem tehnologia de a „citi” locuri: clădiri, ruine și peisaje în care s-a făcut istorie. Seria este despre înțelegerea locurilor pe care credeai că le cunoști, într-un mod nou. Este istorie fizică și criminalistică: șansa de a ajunge și de a atinge trecutul.