Jessica Jones
Când o tragedie pune punct carierei ei scurte de super-eroină, Jessica se stabilește în New York și își deschide un birou de detectiv particular, Alias Investigations. Ea este căutată mai ales pentru cazuri care implică oameni cu abilități speciale. Încă suferind de sindromul de stres posttraumatic, Jessica vrea să facă bine, dar interesul ei principal nu este să salveze lumea, ci să-și salveze apartamentul și să supraviețuiască fiecărei zile. Bazată pe un roman grafic pentru adulți, această poveste cu supereroi nu este pentru copii.