Marele pariu
Cha Moosik conduce un cazinou, dar fuge în Filipine din cauză că era urmărit de Agenția Națională de Impozite. Deschide un cazinou cu drepturi depline și pătrunde în cercurile politice și financiare din Filipine. Dar brusc, e considerat suspect în cazul morții lui Min Seokjun și e urmărit de Oh Seunghoon de la Biroul Coreean. Trădarea e inerentă în prezența banilor. Cine va fi ultima persoană care va sta pe tron?