Legion
Legion prezintă povestea lui David Haller, un tânăr cu probleme, diagnosticat cu schizofrenie pe când era copil. Mutat dintr-o instituție psihiatrică în alta, David ajunge la vârsta de 30 si ceva de ani și se îndrăgostește de o pacientă frumoasă pe nume Syd. După o interacțiune surprinzătoare cu ea, David se vede obligat să accepte posibilitatea șocantă că vocile și viziunile care îl terorizează ar putea fi reale. Cu ajutorul lui Syd și al unei echipe de specialiști care posedă abilități unice și extraordinare, David reușește să scoată la iveală un adevăr suprimat: întreaga lui viață a fost iremediabil afectată de un parazit cu o putere imensă.