Familia Montaner
Familia Montaner: faceți cunoștință și urmăriți această familie simbolică, condusă de unul dintre cei mai importanți artiști din istoria muzicii latine: Ricardo Montaner. Această familie de artiști a devenit una dintre cele mai de succes și mediatizate din lumea showbiz-ului.
Urmărim familia simbolică Montaner, condusă de unul dintre cei mai importanți artiști din istoria muzicii latine: Ricardo Montaner. Această familie de artiști a devenit una dintre cele mai de succes și mediatizate din lumea showbiz-ului. Aruncați o privire în viața lor de zi cu zi în timp ce mențin un echilibru între viața de familie și cea profesională. Ricardo și Marlene, părinții, observă cum cuibul devine tot mai gol. Fiul lor cel mare, Ricky, este pregătit să se căsătorească cu actrița și modelul Stefi Roitman. Evaluna, mezina familiei își așteaptă primul ei copil cu Camilo. După depășirea unei crize încercând să mențină un echilibru între viața profesională și relația lui, Mau, fiul mijlociu, anunță că așteaptă un copil cu soția lui, Sara Escobar. Vom vedea imagini uimitoare și concerte în direct. Vom putea cunoaște stilul de viață al familiei prin filmări cu telefonul, interviuri, și filmări private de familie.