Crimă la capătul Pământului
Darby Hart, detectivă amatoare și hacker tehnologic din generația Z, e invitată într-o vacanță într-un loc izolat, dar când unul dintre invitați e găsit mort, Darby trebuie să-și folosească talentele ca să dovedească că a fost o crimă, înainte să moară și altcineva.