Crime în campusuri universitare
Atunci când părinții își trimit copiii la facultate, au inima plină de mândrie și de speranță la un viitor frumos. Aceste instituții de învățământ superior ar trebui să fie locul în care se nasc visurile, nu coșmarurile. Însă, în facultățile din întreaga lume, au loc crime șocante. „Crime în campusuri universitare” spune povestea studenților a căror viață a fost curmată absurd într-o facultate. Totuși, în urma acestor tragedii, se naște speranța că situația se va schimba.