Piloții de Drone
Tinerii Corto, Mouse și Enki își pun aptitudinile la un loc, pentru a-și salva insula. E posibil să le fie mai mult decât necesar și ajutorul savantului genial Wyatt Balenă!
Corto, Enki și Mouse vin de pe Nui, o insula superbă, care se scufundă. Pentru ca Nui să nu dispară, cei trei trebuie să câștige Cupa Balenă! Organizatorul ei, Wyatt Balenă, îl va numi pe câștigător noul lui moștenitor și îi va îndeplini o dorință tehnologizată! Pe măsură ce dronele se întrec, Echipa Tiki își va descoperi atu-urile și, cel mai mult, cum prietenia îi poate ajuta să depășească orice pericol. Vor afla despre trecutul lumii Terraqua și despre misterioșii Aqua… Urmăriți-I pe eroii noștri în zborul lor prin aventuri colorate!