Pregătit pentru ce-i mai rău
Ariel Santoro este un scriitor fantomă neglijat, supraponderal și fumător înrăit, care tocmai a fost părăsit de soția sa. La sfatul șefului său, Ariel călătorește în Uruguay pentru a-și limpezi gândurile și a scrie. El o invită pe Concha, o frumoasă dansatoare de flamenco pe care a cunoscut-o recent, să i se alăture. Călătoria și o noapte sălbatică de excese care se termină la Urgențe vor schimba pentru totdeauna viețile lui Ariel, Concha și a celor două gazde Airbnb.