Lumea prin ochii lui Jeff Goldblum
În fiecare episod, Jeff Goldblum desface firul în patru pentru a studia un subiect înșelător de familiar, dezvăluind o lume plină de conexiuni uimitoare, secrete, informații și povești fascinante.
În „The World According to Jeff Goldblum”, Jeff ne duce într-o călătorie antrenantă, intuitivă și distractivă. În fiecare episod, Jeff Goldblum desface firul în patru pentru a studia un subiect înșelător de familiar, dezvăluind o lume plină de conexiuni uimitoare, secrete, informații și povești fascinante. Cercetând obiecte precum adidașii, înghețata, monștrii, artificiile, magia și multe altele, Jeff descoperă că până și cele mai simple lucruri au povești incredibile și, uneori, chiar stranii. Privind prin prisma minții sale curioase și agere, nimic nu mai este ceea ce pare. Aceste „minuni moderne” sunt atât de obișnuite, încât nouă ni se par ceva normal... însă nu și lui Jeff Goldblum.