America's Funniest Home Videos: Animal Edition
NatGeo meets AMERICA’S FUNNIEST HOME VIDEOS in the ultimate new animal show featuring hilarious pets, awesome wildlife, and everything in between.
NatGeo meets AMERICA’S FUNNIEST HOME VIDEOS in an unlikely marriage that produces hilarious pets, awesome wildlife, and everything in between. From the backyard to the savannah, we spend time with animals that make us laugh, gasp, and smile, providing us a unique mix of humor and wonder…all hosted by Alfonso Ribeiro.