Baghdad Central
Baghdad 2003; Saddam Hussein has been thrown out of power and US-led Coalition forces now occupy Iraq. Muhsin Al-Khafaji, a care-worn but resilient ex-Iraqi Police Inspector no longer recognizes the country that surrounds him. When his eldest and recently estranged daughter, Sawsan, goes missing he makes it his sole aim to track her down and bring her home.