Be Our Chef
"Be Our Chef," hosted by Angela Kinsey, is a cooking competition series that challenges five food-loving families to create delicious dishes inspired by the magic of Disney. In each episode, two of our families will go head-to-head in a themed cooking challenge at Walt Disney World. The two families with the most wins make it to the spectacular finale, where they compete for a magical grand prize!