Bug Juice: My Adventures at Camp
Camp Waziyatah has opened its doors for a new summer, and it’s buzzing with new and returning campers.
It’s arrival day at Camp Waziyatah, and the place is buzzing with new and returning campers. Veteran campers like Rafa and Izzy find a smooth transition into camp, while newcomers Leiha and Darryl have a harder time adjusting to life away from their families. Campers waste no time getting on their feet to experience the adventures and traditions of Wazi, including a magical campfire that keeps the sound of Camp Waziyatah ringing through the trees.