Cesar Millan: Better Human Better Dog
Pet owners across America need help more than ever. Fortunately, there’s hope. Cesar Millan is ready to take on his most challenging cases yet.
Cesar is back and he’s rehabilitating dogs and training pet parents — empty dog shelters and record adoptions mean America needs him more than ever. His positivity is a beacon of light in these troubled times; his can-do attitude and his heart-warming transformations make us feel like we can overcome all obstacles… starting with our own four-legged pals!