Diary of a Future President
Elena Cañero-Reed will one day become President of the United States, but for now, she’s navigating her first year in the jungle that is middle school. As a sixth grader in Miami, Florida with her family by her side, Elena documents the pivotal highs and lows of her journey in her trusty diary.