FreeKs
Gaspar is forced to leave the band he created when Ludovico, Coco, Juani, and Ulises accuse him of stealing money from their shows. The accusation goes viral, and leads to a social media outcry as FreeKs grows more successful without him. Gaspar tries to find the person who framed him and watches as his former bandmates are manipulated by the music industry. He must prove his innocence in order to reclaim his place in the band.
Gaspar is forced to leave the band he created when Ludovico, Coco, Juani, and Ulises accuse him of stealing money from their shows. This accusation goes viral, triggering a social media outcry. While searching for the real culprit, Gaspar uncovers his bandmates' secrets and witnesses how Lugones, an ambitious music producer, tries turning FreeKs into a commercial product, forcing them to stray from their unique essence. Gaspar relies on his friend Gi, who helps him with his plan and installs the monitoring gadgets he needs. In a motorcycle workshop, Gaspar meets Oso, an old-school rocker who becomes his friend and mentor. Finally, using the name Charly, Gaspar meets Nina, the new bunker manager. Amidst Gaspar's struggle to vindicate himself in front of his former bandmates and solve the mystery of the robbery, he witnesses the enthusiasm, pressures, and contradictions brought about by FreeKs' overwhelming success.