Hailey's On It!
Hailey Banks, a risk-averse but resourceful teenager, must complete every item on her long list of challenging — and sometimes impractical — tasks in order to save the world.
"Hailey's On It!" follows Hailey Banks, a risk-averse but resourceful teenager on a mission to complete every item on her long list of challenging — and sometimes impractical — tasks in order to save the world. Whether she's tackling every ride at the county fair, performing in a musical, reuniting a singing duo, or facing her ever-growing and complicated feelings toward her best friend Scott, Hailey is always encountering new challenges ― and more opportunities to conquer her fears.