It's a Dog's Life with Bill Farmer
As the iconic voice of Goofy and Pluto for more than 30 years, Disney Legend Bill Farmer steps out from behind the microphone to meet his own favorite characters — dogs! Join Bill as he crosses the country meeting dogs doing incredible work!
As the iconic voice of Goofy and Pluto for more than 30 years, Disney Legend Bill Farmer steps out from behind the microphone to meet his own favorite characters — dogs! Join Bill as he crosses the country meeting dogs doing incredible work! From rescue dogs to movie star dogs. From detective dogs to dogs who sniff whale poop. Bill learns that there’s an amazing dog doing nearly every type of job!