Just Beyond
Inspired by the writings of R.L. Stine, 'Just Beyond' is an eight-episode anthology series that tells astonishing and thought-provoking stories of a reality just beyond the one we know. Each episode introduces viewers to a new cast of characters who must go on a surprising journey of self-discovery in a supernatural world of witches, aliens, ghosts and parallel universes.
Inspired by the writings of R.L. Stine, 'Just Beyond' is an eight-episode anthology series that tells astonishing and thought-provoking stories of a reality just beyond the one we know. Each episode introduces viewers to a new cast of characters who must go on a surprising journey of self-discovery in a supernatural world of witches, aliens, ghosts and parallel universes. Stine, prolific author of young-adult horror fiction, including the 'Goosebumps' and 'Fear Street' series, has been scaring readers worldwide for over 35 years. The show’s creators referenced his popular page-turners while developing their new series of hair-raising stories. Episodes acknowledge teenage struggles, such as bullying, peer pressure and anxiety, through supernatural storylines that will keep viewers on the edge of their seats.