LEGO Star Wars: Droid Tales
As they race across the galaxy to save R2-D2, C-3PO recounts the many tales of the Rebels, their great adventures, conflict with the Sith and their search for a new hope.
Luke Skywalker and the Rebel Alliance have defeated the Empire by destroying the Second Death Star, but celebrations are cut short when a mysterious hooded figure steals Admiral Ackbar's ship with R2-D2 inside as an unwitting hostage! As C-3PO and the rest of the Rebels give chase across the galaxy, he recounts the many tales of the Rebels and their great adventures that led to the conflict between the Jedi and the Sith, the formation of the Empire, and their search for a new hope.