Marvel's Hero Project
An unscripted series that shares the positive impact several young, real life heroes are making in their own communities across the country. These extraordinary, inspiring kids have dedicated their lives to a variety of remarkable efforts, and now Marvel celebrates them as the true Super Heroes they are, immortalized in their very own comic book, as they join Marvel’s Hero Project.
In life, it doesn’t take wearing a suit of iron, carrying a mythical hammer or swinging from spider webs to be a real hero. Sometimes the person who can make a positive difference in the world is the person who simply sees a problem and has the passion to find a creative solution. Marvel’s Hero Project is an unscripted series that shares the positive impact several young, real life heroes are making in their own communities across the country. These extraordinary, inspiring kids have dedicated their lives to a variety of remarkable efforts, and now Marvel celebrates them as the true Super Heroes they are, each immortalized in their very own comic book. These kids don’t know it yet, but they are about to be initiated into an elite group of extraordinary kids, as they join Marvel’s Hero Project.