Modus
Modus is a successful TV series revolving around criminal psychologist Inger Johanne Vik. When her autistic daughter becomes a witness to a murder, Inger Johanne gets involved in the investigation of several brutal acts of violence. Is there a connection between the two cases? An intense hunt begins… The series is made by Emmy Award-winning writers and based on Anne Holt’s novels.