Muppet Moments (Shorts)
Join your pals the Muppets as they share unforgettable moments with kids just like you!
Join your pals the Muppets as they share unforgettable moments with kids just like you! From Kermit beatboxing to Miss Piggy learning to count, each Muppet moment is one to remember.