Rewind the '90s
From the Simpsons to the Spice Girls, and Tupac to Titanic, an illuminating look back at the defining moments of this wildly influential decade.
Celebrities, eyewitnesses and pop culture pundits relive the most memorable moments of the decade that ushered in the new millennium. From Y2K to Weird Al Yankovic, Tupac to Titanic and Madonna to the Matrix, Rewind the ‘90s explores the forces that shaped the decade that changed the world forever.