Rogue Trip
A father-son trip looks a little different when your dad is a former war correspondent. Bob Woodruff has long seen the worst of countries in conflict. Now he and his son, Mack, are traveling the world to seek out the best in them.
Rogue Trip is a travel guide to all the places the average tourist is least likely to venture - the roguish nations, territories and regions often misunderstood and frequently overlooked, but each possessing a unique power to surprise, amaze and inspire. Led by ABC correspondent Bob Woodruff and his 28-year-old son, Mack Woodruff, the two will take viewers on a journey full of riveting insight through a collection of adventures that expose the grit and glamour of travel. This is a deeply personal adventure for both Bob and Mack: Bob was severely injured from a roadside bomb while reporting in Iraq in 2006. But instead of teaching his children to fear the outside world, Bob shares this trip with his son, firm in the belief that even in the world’s troubled places, most people are hopeful and kind. Bob and Mack share inside jokes, dirty laundry, and cramped hotel rooms in this father-son guide to the beautiful, breathtaking and often hopeful experiences to be had on the edges of conflict and chaos.