Shop Class
A new competition series featuring teams of young builders, who are tasked with designing, building, and testing unique creations. In each episode, a panel of experts will evaluate and test their work based on design creativity, and build functionality.
A new competition series featuring teams of young builders, who are tasked with designing, building, and testing unique creations. In each episode, a panel of experts will evaluate and test their work based on design creativity, and build functionality. In the finale episode, one team will be named "Shop Class" Champs.