The Mysterious Benedict Society
After winning a scholarship competition, four gifted orphans are recruited by the peculiar Mr. Benedict for a dangerous mission to save the world from a global crisis known as The Emergency. Reynie, Sticky, Kate, and Constance must infiltrate the mysterious L.I.V.E. Institute to discover the truth behind the crisis. When the headmaster, the sophisticated Dr. Curtain, appears to be behind this worldwide panic, the kids of The Mysterious Benedict Society must devise a plan to defeat him.