The Quest
"The Quest" is a ground-breaking immersive competition series that drops eight real teens into the fantastic, fictional world of Everealm, where they must save a Kingdom by fulfilling an ancient prophecy. Throughout the eight-episode series, these heroes are immersed in a fantasy world come to life replete with a Castle, royals, ethereal Fates and a Sorceress intent on destruction and power.