The Rising of the Shield Hero (Aka: Tate No Yuusha No…)
Naofumi Iwatani, an ordinary man, is summoned to a parallel fantasy world as the Shield Hero of the Four Cardinal Heroes. Equipped with legendary weapons, he fights the Waves of Calamity to save the world.
Naofumi Iwatani, an ordinary man, is summoned to a parallel fantasy world as the Shield Hero of the Four Cardinal Heroes. Although he is hated by the people because of a false accusation, he joins forces with his dear friends Raphtalia, Filo and Melty to protect the people from the Waves of Calamity.