Holly Hobbie
A dreamer and a doer, Holly Hobbie has lived her whole life in the small town of Collinsville. Holly is a 13-year-old singer-songwriter who has got her best friends and close-knit family by her side, but she’s dreaming of ways to save the world – even if it’s starting in her own backyard.