Wayward Pines
A Secret Service agent is on a mission to find two missing federal agents, but his investigation only turns up more questions. Each question leads him to the most important question of all: What's wrong with Wayward Pines?
Imagine the perfect American town, beautiful homes, manicured lawns, children playing safely in the streets...Now imagine never being able to leave. You have no communication with the outside world. You think you’re going insane. You must be in Wayward Pines. Based on Blake Crouch's international best-selling series of books and brought to life by suspenseful storyteller M. Night Shyamalan, WAYWARD PINES is an intense psychological thriller. Secret Service Agent ETHAN BURKE (Matt Dillon) drives to the bucolic town of Wayward Pines, ID, searching for two missing federal agents.