Wicked Tuna: Outer Banks Showdown
With Atlantic bluefin prices on the rise, three Northern captains return to the Outer Banks to battle the top southern boats for blue gold.
Three Northern captains return to the Outer Banks to compete with their southern rivals. With Atlantic bluefin prices on the rise, the captains take big risks to catch in this dangerous fishery. It’s the battle of champions as the top boats from the North and South compete to catch their share of blue gold.